Tuesday 18 October 2011

မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ ေက်ာခ်င္းကပ္

   လက္ယာဘက္ကအဖြဲ႕ကမူ အိပ္ေနၾကၿပီ ျဖစ္သည္။ ေရွ႕ဘက္ခုံက အဖြဲ႕က စကားလက္ဆုံ က်ေကာင္းဆဲ။ ေက်ာင္းက ဆရာေတြ ဆရာမေတြ အေၾကာင္း၊ ႐ုပ္ရွင္မင္းသား မင္းသမီးအေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းဝင္းထဲက ရခုိင္မုန္႔တီ အၿပိဳင္ေရာင္းသည့္ ဆုိင္ႏွစ္ဆုိင္အေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းဝင္းအျပင္ မုန္႔အုပ္ကေလးဆုိင္ ေရာင္းေကာင္းလာၿပီးမွ ေက်ာင္းထဲကင္တင္းတြင္ မုန္႔အုပ္ကေလး ဆုိင္သစ္ ေပၚလာသည့္အေၾကာင္း၊ ဘာပဲေျပာေျပာ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေတြ စုစည္စးလာသည္မုိ႔ ေက်ာင္းထဲတြင္ပင္ လည္ေန ၾကသည္။
    အေနာက္က အဖြဲ႕က ရထားၾကမ္းခင္းေပၚထိုင္ၿပီး စကေရဘဲလ္ ေဆာ့ေနသည္။ ''ယူ အက္စ္ ေအ လို႔ စီလို႔ရလား''၊ ''ဘီအိုအိုတီ ဘြတ္ ရွိလား''၊ ''အီးေတြ မရွိပါလား၊ ခက္တာပဲ'' ႏွင့္ ခပ္ဆူဆူ။ အဲ တြဲထိပ္က ဂစ္တာေမာင္ေမာင္၊ ဖိုးဆိုခ်င္၊ ေမာင္တီးခ်င္ တစ္စုကေတာ့ ရထား စထြက္ကတည္းက အရွိန္ခပ္ေကာင္းေကာင္း။ စဆိုစဥ္ကေတာ့ လမ္းစဥ္လူငယ္သီခ်င္းမ်ားပင္။ ေနာက္ေတာ့ ''ေတဇလူငယ္၊ တို႔လူငယ္''လည္း ဟစ္သည္။ ''တပ္ေတာ္ဦးဆီ ေမွ်ာ္လိုက္ျပန္ေတာ့ ရဲတံခြန္ေတြ''လည္း ေအာ္သည္။ ''အေဝးဆံုး အေဝးဆံုး အေဝးဆံုး''လည္း ဆိုလိုက္ၾကသည္။ ''အိုင္အမ္က မမရယ္ အိုင္အမ္က မမ''ဆိုၿပီးလည္း ကဖ်က္ယဖ်က္ လုပ္လုိက္ေသးသည္။ ဘာမွ် ဆိုစရာမရွိလွ်င္ ''လာ လာ လာ လာ လာ လာ လာ''ဆိုၿပီး ဟဲလိုက္ျပန္သည္။ ရပ္ေနသည္ ဆိုတာ ကေတာ့မရွိ။ လာမွ် ပူစရာမလို။ တစ္လမ္းလံုး 'ဂြမ္း' အကူအညီ ယူသြားရမွာ ေသခ်ာသည္။
    သူတို႔ ဂစ္တာအုပ္စုနား တြဲႏွစ္တြဲၾကားမွာ တပ္ဖြဲ႕ထိန္းေနရသည့္ သူေတြကိုေတာ့ သနားခ်င္သည္။ သို႔ေသာ္ တြဲေစာင့္ ေနသည့္ ပုဂၢိဳလ္က သူတစ္ေယာက္တည္းႏွင့္ တြဲေပါက္ကို ပိတ္ထား၍ ရေလာက္ေအာင္ ေတာင့္တင္းလွသည္။ ကိုယ္လံုးအႀကီးဆံုး စံျပဆုေပးလွ်င္ ဝဏၰခုိင္က က်ိန္းေသေပါက္ရမွာ အမွန္ပင္။
    ဝဏၰခုိင္ေဘးမွာ ေနစိုး ရွိသည္။ ေနစိုးက နိမ့္နိမ့္၊ ဝဏၰခုိင္က ျပည့္ျပည့္ႏွင့္ ျမတ္ေအာင္ေအးက ပိန္ပိန္။
    ညအေမွာင္ေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္႐ႈခင္းကို မျမင္ရ။ မဟူရာကတၱီပါသား က်က္ထားသည့္ နံရ႔ံတစ္ေလွ်ာက္ ေျပးသြားေနရ သကဲ့သို႔ ဝဲယာေဘးဘက္သည္ အေမွာင္အတိ။
    အိပ္ခ်င္စိတ္သည္ လေရာင္ႏွင့္အတူ ပုန္းလွ်ိဳးေပ်ာက္ကြယ္ေနေတာ့သည္။ ရထားမီးေရာင္ အလင္းေလးေၾကာင့္သာ စာဖတ္ေနႏိုင္ျခင္းပင္။ သို႔ေသာ္ စာကို ၾကာၾကာမဖတ္ႏိုင္။ မ်က္စိေတြ က်ိန္းစပ္လာသည္။ စာအုပ္ကို ခဏျပန္ပိတ္ၿပီး ဘာမွ်မျမင္ ရသည့္ အေမွာင္ထုကိုသာ ၾကည့္ေနလိုက္သည္။ မျမင္ရတာကို ၾကည့္ေနရျခင္းသည္ ဘာအဓိပၸာယ္ ရွိပါသနည္း။ သို႔ေသာ္ အေမွာင္ကို ျမင္ရျခင္းကပင္ ထူးျခားေနသည္ မဟုတ္ပါလား။
    ''မအိပ္ေသးဘူးလား''
    ဆတ္ခနဲလွည့္ၾကည့္မိသည္။
    ''ေၾသာ္...ဟန္လင္း၊ လာေလ...ထုိင္ပါလား၊ စိုးမိုးနဲ႔ ႏွင္းပန္းၫြန္႔ ဟိုဘက္တြဲ ေရာက္ေနတယ္''
    ''အင္းဗ်ာ၊ ကြၽန္ေတာ္လဲ ပ်င္းပ်င္းရွိတာနဲ႔၊ အိပ္ခ်င္စိတ္ကလဲ မရွိဘူးေလ''
    ''ေအး...ကိုယ္ေရာပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ေငးေနမိတာ။ ဟိုဘက္တြဲမွာေရာ ၿငိမ္ရဲ႕လား၊ ဒီမွာေတာ့ ခပ္ဆူဆူပဲ''
    ''ဒါေပါ့ေလ၊ စခန္းမွ မဝင္ရေသးတာ၊ ဆူခ်င္ဆူၾကေပါ့၊ သိပ္မလြန္ရင္ ၿပီးတာပဲ''
    ''လက္ထဲက စာအုပ္က ဘာလဲ''
    စာအုပ္အဖံုးကို ျပလိုက္သည္။ 'ဆိုဗီယက္ လက္ထရစ္ခ်ာ' မဂၢဇင္း။
    ''ဟ...စာႀကီးေပႀကီးပဲ''
    ဟန္လင္းတစ္ေယာက္ သည္စကားစၿပီဆိုလွ်င္ပင္ ကိုယ္ သက္ျပင္း ခိုး႐ႈိက္မိေတာ့သည္။ သည္ေကာင္ကတစ္မ်ိဳး။ လူဟန္ ကိုက သြယ္ႏြဲ႕ႏြဲ႕၊ ေနာက္ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းလည္း သိပ္မရွိလွ။ ခက္ေတာ့ခက္သည္။ ေလာင္းရိပ္ေခၚမလား၊ ၾသဇာလို႔ပဲ သံုးရမလား မသိ။ စာသမား ကဗ်ာသမားဆိုလွ်င္ လူပံုႏြဲ႕ႏြဲ႕၊ ညစ္တီးညစ္ပတ္၊ ဖ႐ိုဖရဲ၊ လြယ္အိတ္စုတ္ၿပဲၿပဲလြယ္၊ ေဆးေပါ့လိပ္မ်ားမ်ားဖြာ၊ သည္ပံုစံက စာ႐ူးေပ႐ူး။ လူငယ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအတြက္ေတာ့ ေခါက္႐ိုးက်ိဳးေနသည့္ပံုစံပင္ ျဖစ္သည္။ ဟန္လင္းကလည္းသည္ပုတ္ထဲက သည္ပဲ။
    ''ဒါမ်ားကြာ၊ ကိုယ္လဲ သိပ္နားလည္တာ ႀကိဳက္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ ေနာက္ ခုမွ တစ္အုပ္စ ႏွစ္အုပ္စ ျမည္းျဖစ္တာပါ။ ေက်ာင္းပိတ္တုန္းေလးေလ''
    ''ေအးေပါ့ဗ်ာ၊ အနားမယူစတမ္းေပါ့''
    ဟန္လင္းက ေျပာေျပဆိုဆို ေရွ႕ကထုိင္ခံုလြတ္မွာ ဝင္ထုိင္သည္။ စာအုပ္ကို ပိတ္ထားလိုက္သည္။ အေမွာင္ကိုေငးၿပီး ငိုင္ေနမည့္အစား၊ စာဖတ္ၿပီး မ်က္စိက်ိန္းေနမည့္အစား၊ စကားတစ္ခုခု ေျပာရလွ်င္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကုန္ၾကမ္းေလးဘာေလး ထြက္လာ ႏိုင္ေသးသည္။
    ''မတာ၊ တျခားဘာစာအုပ္ေတြ ပါလာေသးလဲ''
    ''အင္း...ျမန္မာဝတၴဳေတာ့ နည္းပါတယ္၊ အဂၤလိပ္ကဗ်ာစာအုပ္ တစ္အုပ္ေတာ့ ထည့္ခဲ့ေသးတယ္၊ တတ္တာေလးေတြ ေရြးဖတ္ရေအာင္ေလ၊ ေက်ာင္းစာအုပ္ တစ္အုပ္တေလလဲ ပါတယ္ေလ၊ မင္း ႀကိဳတင္ေလ့လာခ်င္ရင္ ေလ့လာပါလား''
    ဟန္လင္း မ်က္ႏွာ ႐ႈံ႕သြားသည္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြဆီမွ အထင္ေသးေငြ႕ကို ျမင္ရသည္။ လက္ကို ေဝွ႕ယမ္းလိုက္သည္။
    ''သြားစမ္းပါဗ်ာ၊ ေက်ာင္းစာစကား မေျပာပါနဲ႔''
    ''ဟင္...ဘာလို႔လဲ''
    ကိုယ္ နည္းနည္းေတာ့ အံ့ၾသသြားေသာ္လည္း သိပ္ေတာ့လည္း မအံ့ၾသေတာ့ပါ။ သည္လိုအရြယ္မွာ စိတ္ေတြက မခုိင္မာ မျပတ္သားေသးဟု မေျပာႏိုင္ေသာ္လည္း သည္လိုစိတ္ကူးႏွင့္ ႐ူးေနသည့္ လူေတြအဖို႔ေတာ့ နံရံေလးဘက္ၾကားက စာကို အထင္မႀကီးဘူး ဘာဘူး ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္ေနတတ္သည္ပဲေလ။
    ''ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းစာကို စိတ္မဝင္စားဘူး၊ မတာ စဥ္းစားၾကည့္ေလ၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လူသားေတြအဖို႔ ကိုယ္ဝါသနာပါ တဲ့ စိတ္ဝင္စားတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္မွသာလွ်င္ အဲဒီလုပ္ငန္းဟာ ပိုၿပီး ျဖစ္ထြန္းတယ္၊ ေအာင္ျမင္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ေျပာတာ ပါ။ ဒီ ေဆးအေၾကာင္းေတြ၊ ေရာဂါအေၾကာင္းေတြကို စိတ္ဝင္စားတာက လူေတြအေၾကာင္း၊ လူေတြရဲ႕ လူေနမႈဘဝ၊ စိတ္၊ သက္မဲ့ ဝန္းက်င္ရဲ႕ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခုိေအာင္းေနတဲ့ အႏုပညာ''
    ကိုယ္ တစ္ခ်က္ ရယ္လိုက္မိသည္။ ဟန္လင္း စကားစရပ္ၿပီး မ်က္ေမွာင္အနည္းငယ္ ၾကဳတ္သည္။ ေနာက္ ကိုယ္ကို ေရွ႕ဘက္သို႔ အနည္းငယ္ကိုင္းကာ ''ကြၽန္ေတာ့္စကားလံုးေတြက မတာလို စာေရးဆရာမ တစ္ေယာက္ဖို႔ ရယ္စရာ ျဖစ္ေနၿပီလား'' ဟု ေမးသည္။ သည္စကားၾကားမွပင္ ကိုယ့္မွာ ရယ္ခ်လိုက္မိေတာ့သည္။
    ''ကိုယ့္ကို စာေရးဆရာမလို႔ မသံုးႏႈန္းနဲ႔ကြာ။ မင္းစကားဆက္ဦးေလ။ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ေနာ္။ ကိုယ္ မင္းကို ေျပာစရာ ရွိတယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲေျပာမယ္။ ပြင့္လင္းေတာ့ မမွားေတာ့ဘူးေပါ့။ မင္း လက္ခံခ်င္ လက္ခံႏုိင္မယ္၊ လက္မခံႏုိင္လို႔ ပယ္ခ်င္ ရင္ ပယ္လိုက္ပါ၊ ကိုယ္ေတာ့ ေျပာရမွာပဲ''
    ဟန္လင္း ေနာက္ကို ျပန္မွီသည္။ ေကာင္းကင္ကို မက္ေမာတႀကီး ေမာ့ၾကည့္သည္။ ေမးေစ့တဝိုက္ကို ညာလက္ႏွင့္ ပြတ္သပ္သည္။ ေနာက္မွ အသံတိုးတိုးႏွင့္ တျဖည္းျဖည္း ေျပာသည္။ ေၾသာ္...လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး၊ ေတြးေတြးဆဆပံုေပါ့ေလ။
    ''တကယ္ေျပာတာ၊ ကြၽန္ေတာ္ ျမန္မာစာတက္ဖို႔ ရည္ရြယ္ခဲ့တာ၊ ဒါေပမယ့္ အိမ္က အရမ္းထည့္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ဒီေက်ာင္း ေရာက္လာခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ႐ုပ္ပိုင္းအျပဳအမူကိုသာ အိမ္က ခ်ဳပ္ခ်ယ္လႊမ္းမိုးလို႔ ရတာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္ စိတ္ဝိညာဥ္ကိုေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ဘယ္လိုမွ ခ်ဳပ္ကိုင္လို႔မရဘူး မွတ္ပါေလ...မွတ္ပါ''
    ဟန္လင္း ေခါင္းကို ဘယ္ညာယမ္းသည္။ ခပ္ေထ့ေထ့ ၿပံဳးသည္။ ေၾသာ္...ေလာကကို စိန္ေခၚတဲ့ သေရာ္အၿပံဳးေလးနဲ႔ေပါ့။
    ''မင္း...သတၱိမရွိဘူးလား''
    ''ဗ်ာ...''
    ဟန္ထင္း ထရပ္လုိက္သည္။ ေနာက္မွ ရထားျပတင္းေဘာင္ကိုကိုင္ၿပီး ျပန္ထိုင္သည္။
    ''သတၱိ၊ ဘာသတၱိလဲ၊ ဘာအတြက္လဲ...''
    ဟန္လင္းအသံေတြ တုန္ေနၿပီ။ ရထားမီးအလင္းေအာက္တြင္ သူ႔မ်က္ဝန္းမွ စိတ္အားထက္သန္မႈ အေရာင္အရိပ္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။    ''မင္း မျငင္းဘူးလား၊ မင္း စကတည္းက ျငင္းခဲ့ရင္ေကာ...''
    ''ဟာဗ်ာ...''
    ဟန္လင္းက စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ပံုႏွင့္ သူ႔နဖူးသူ ျပန္႐ိုက္လုိက္သည္။ ေခါင္းထပ္ခါသည္။
    ''ကြၽန္ေတာ္ ျငင္းခဲ့တာ အႀကိမ္ႀကိမ္အလီလီပါ မတာရယ္၊ အႀကိမ္ႀကိမ္အလီလီပါ။ မေအာင္ျမင္ပါဘူးဗ်ာ။ တျခားအခက္ အခဲေတြကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မေျပာလိုဘူးဗ်ာ၊ ထားပါေတာ့။ ကြၽန္ေတာ္ ေဆးေက်ာင္းသား ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ မေပ်ာ္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္လဲ ကြၽန္ေတာ္ အတန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မတက္ေတာ့ဘူး။ ခုဆို ကြၽန္ေတာ္ တစ္ႏွစ္လံုးေနလို႔မွ မိုက္ခ႐ိုဘိုင္ ေအာ္ေလာ္ဂ်ီ သံုးခ်ိန္ပဲ တက္ဖူးတယ္။ မႏွစ္က အေလာင္းလံုးဝ မကိုင္ခဲ့ဖူးဘူး။ ေနာက္ ဒီႏွစ္မွာ ေမာဘစ္ ႏွစ္ခ်ိန္ပဲတက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္မွ စိတ္မဝင္စားဘဲ။ အဲဒါ တက္မယ့္အခ်ိန္မွာ ကဗ်ာေရးတယ္၊ ဝတၴဳေရးတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ အဲဒီအလုပ္ေတြ လုပ္ရတာဟာ ေလာကီစည္းစိမ္ပဲ''
    ''ဒါေပါ့၊ ဒါေၾကာင့္လဲ ေနာက္ဆက္တြဲ ငရဲထိ လုိက္ေသးတာေပါ့ေနာ္''
    ကိုယ္ ရယ္ေမာရင္းက ေထ့လိုက္ျဖစ္သည္။ ဟန္လင္း ပုခံုးတစ္ခ်က္တြန္႔သည္။
    ''မတာ...ဒါေတြ ဂ႐ုစိုက္လား၊ ဟုတ္လား၊ ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္ဘူးဗ်''
    ''ေနဦး၊ မင္း...ကိုယ္ေမးတာ အရင္ေျဖပါဦးေလ၊ မင္း ဘြဲ႕ရရင္ ဆရာဝန္လုပ္မယ္လို႔ စဥ္းစားလား၊ ဒါမွမဟုတ္ တျခား အလုပ္ လုပ္မွာလား''
    ဟန္လင္း ၿပံဳးလိုက္သည္။ ေထ့ၿပံဳး။ ေလွာင္ၿပံဳး။ ရွက္ၿပံဳး။
    ''မင္း ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဘြဲ႕ေတာ့ရသြားမွာပဲ။ အဲဒီေတာ့ မင္းကိုယ္တြယ္ရမွာက သက္ရွိေတြ။ သက္မဲ့ေတြမဟုတ္ဘူး။ ဒါကို မင္းသိတယ္။ မင္းနားလည္တယ္။ ႏွလံုးသား ႏူးညံ့ေစခ်င္တယ္။ အသိပညာ ရေစခ်င္တယ္။ ဒါေတြ မင္း ေျပာဦးမလား... ရတယ္။ ေအး ဒါေပမယ့္ လူနာေတြဟာ 'ဟန္ရဲ' ဆိုတဲံ ကေလာင္ရွင္ရဲ႕ လူနာေတြ မဟုတ္ဘူး။ လူမႈေရး နာက်ည္းခ်က္ေတြကို ရင္ဖြင့္မွာ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ရဲ႕ ႐ုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာ၊ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာ ေရာဂါေတြအတြက္ 'ေဒါက္တာ ဟန္လင္း'ကို ပံုအပ္ၾကမွာ။ လူ႔ကိုယ္ခႏၶာ တည္ေဆာက္ပံုအေၾကာင္း မသိတဲ့၊ ကူးစက္ေရာဂါပိုးေတြကို မသိတဲ့ ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ဆီမွာ မင္းကိုယ္တုိင္ကေရာ မင္းကိုယ္ကို မင္းအပ္မလား''
    ဟန္လင္း သက္ျပင္းခ်သည္။
    ''မင္း စဥ္းစားတတ္ပါတယ္ေလ။ ခု မင္းေတာ္ေတာ္ ခရီးေပါက္ေနၿပီ။ မင္း ဘာဆက္လုပ္ခ်င္လဲ။ ေအး...မင္းမွာသတၱိ ရွိရင္ မင္း အခု ေက်ာင္းထြက္...ေက်ာင္းေျပာင္းလိုက္။ ကဲ...မင္း လုပ္ႏုိင္မလား''
    ဟန္လင္း တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ သည္တစ္ခါေတာ့ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့မၾကည့္၊ ထိုင္ခံုၾကားရွိ ဆြဲျခင္းကို ငံု႔ၾကည့္ေနသည္။
    ''ေနာက္ဆံုးေတာ့ မင္း ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာမွာပဲေလ''
    ''ေအ ေဂ် ခ ႐ို နင္ တို႔၊ ဆမ္း မား ဆက္မြန္တို႔ဆို ဘြဲ႕ရၿပီးမွ ဒီအလုပ္ကို ဆက္မလုပ္ေတာ့ဘဲ ေသတပန္သက္တစ္ဆံုး စာေရးသြားတာပဲ''
    ခပ္ျဖည္းျဖည္း ေျပာသည္။
    ''ေအးေလ၊ သူတို႔က ေအေဂ်ခ႐ိုနင္ပဲ၊ ဟန္လင္းမွ မဟုတ္တာ။ ေနာက္ သူတို႔စာက ကမၻာေက်ာ္တယ္။ စာနဲ႔ ထမင္းစား ႏိုင္တယ္။ ေနာက္ သူတို႔ သတိၱရွိတယ္။ မင္းအေနနဲ႔ကေတာ့ ဘယ္နည္းနဲ႔မဆို ဒီေဆးကုတဲ့အလုပ္ကို လက္လႊတ္ခ်င္မွာ မဟုတ္ဘူး။ လက္လဲမလႊတ္ရဲပါဘူးေလ။ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား...''
    တိတ္ဆိတ္ေနျပန္သည္။
    ''ေအးေလ၊ ဒီတစ္ခုက ေျပာရခက္တယ္။ မင္း သူတို႔ေလာက္ ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္ ေရးႏုိင္မလား။ ဒီစကားေျပာရတာ ေကာင္းေတာ့ မေကာင္းလွပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ မင္းကို ေျပာခ်င္လို႔ကို ေျပာရေတာ့မယ္''
    ''ေျပာပါေလ...ေျပာပါ၊ မတာက ကြၽန္ေတာ္ထက္ ပိုၿပီး ေအာင္ျမင္ေနတာကိုး''
    ''အဲဒါေၾကာင့္ေျပာတာ။ ကိုယ္ ဒီစကားကို မေျပာခ်င္ဘူး။ ကဲပါေလ...ဒါေတြ ေျပာလဲ ေျပာေျပာပဲရွိမွာပဲ။ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ က်င့္မွ ျဖစ္တဲ့ကိစၥေတြပါ။ မင္း စဥ္းစားေပါ့ေလ။ အျမင္မွန္ရရင္ေတာ့ စာျပန္လုပ္ပါ။ ေနာင္တရတဲ့ေန႔ဟာ ေနာက္က်မွာ မဟုတ္ပါဘူး။''
    ''ကြၽန္ေတာ္ စဥ္းစားၿပီးပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္...အို...ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွမေျပာလိုပါဘူး။ အခု ေလာေလာဆယ္ကေတာ့ ဒီလုပ္အား ေပးကိစၥကိုပဲ ကြၽန္ေတာ္ အေလးထားတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အက်ိဳးရွိမယ္လို႔လဲ ယံုတယ္။ အင္းေလ...ကြၽန္ေတာ္ဟာ ေတာ္႐ံုနဲ႔ ေနာင္တရတဲ့ အက်င့္လဲ မရွိပါဘူး။''
    ''ဒါေပါ့ေလ၊ ကိုယ့္စိတ္ ကိုယ့္သေဘာေပါ့၊ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ေဟ့၊ ဝတၴဳဇာတ္လုိက္ တခ်ိဳ႕လိုေတာ့ ကိုယ္ကိုယ္ကို သေဘာ မထားနဲ႔၊ စိတ္ကူးမယဥ္နဲ႔...''
    ဟန္လင္း ဘာမွ်ျပန္မေျဖ။ ၿငိမ္ေနသည္။ ေနာက္မွ မတ္တတ္ထရပ္သည္။
    ''ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မတာ၊ ကြၽန္ေတာ္ သြားေတာ့မယ္''
    ''ေကာင္းပါၿပီရွင္''
    ဟန္လင္း ထြက္သြားသည္။ သူထၿပီး လြတ္က်န္သည့္ ထုိင္ခံုေလးကို ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ သူစိတ္ဆိုးသြားေသးသလား။ ကိုယ္ ႏႈတ္ကြၽံမိၿပီလား။ တကယ္ေတာ့ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္စိတ္သည္ ျပင္းထန္လြန္း၊ လႊမ္းမိုးလြန္းေၾကာင္း ကိုယ္လည္း အသိ။ သို႔ေသာ္ ကိုယ္ခ်စ္ေသာ၊ ဝါသနာပါေသာ အလုပ္ကို မထိခိုက္ဖို႔ဆိုရာတြင္ သူမ်ားလိုခ်င္ေသာ အရာကိုပါ လုပ္ရမည္ဆိုသည္ ကို ဟန္လင္း နားလည္သင့္သည္။ စာေရးျခင္းေၾကာင့္ စာေမးပြဲက်ရျခင္းဟု မယူဆႏိုင္ေအာင္ ေက်ာင္းစာကိုပါ မွ်မွ်တတ္ ေဆာင္ရြက္ က်က္မွတ္လွ်င္ မိမိဝါသနာပါသည့္ အလုပ္အေပၚ မည္သူကမွ် ေႏွာင့္ယွက္စရာအေၾကာင္းမရွိေပ။
    ရထားက အရွိန္ျပင္းျပင္းျဖင့္ ဆက္သြားေနသည္။ စိုးမိုးႏွင့္ႏွင္းပန္း ျပန္ေရာက္လာၿပီး ခံုလြတ္တြင္ ဝင္ထုိင္သည္။
    စိုးမိုးက ''ဟယ္...ေနာက္ျပန္စီးေတာ့ ေလဝင္နည္းလိုက္တာ''ဟု ေျပာသည္။
    အေတြး ဆက္ေနမိသည္။ တကယ္ေတာ့ ဟန္လင္းႏွင့္ ကိုယ္သည္ စာေပခရီးပန္းတုိင္အေရာက္ အတူသြားမည့္ စာယာဥ္စီး ခရီးသည္မ်ားပါေပ။ ကိုယ္က ရထားကို အတည့္ပဲစီးခ်င္သည္။ စိုက္လိုက္မတ္တတ္။ လုပ္စရာမွန္သမွ်ကို ေရွ႕ရည္ေမွ်ာ္ၿပီး ၿပီးေအာင္ ျဖတ္မည္။ မည္သည့္ အဟန္႔အတား၊ သံေယာဇဥ္ကိုမွ် မခ်န္လို။ ေနာက္ဆက္တြဲ စာေမးပြဲ သံေယာဇဥ္ကို ျဖတ္သည္။ ရေအာင္ ျဖတ္သည္။ ပန္းတုိင္ေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားသည္။ ဟန္လင္းကေတာ့ ရထားေနာက္ျပန္စီးသည္။ ေနာက္ဆက္တြဲ စာေမးပြဲ သံေယာဇဥ္ေတြ၊ လူေတြ၏ အမနာပ စကားေတြကို တသသေငးေမာရင္း ပန္းတုိင္ဆီ ေရြ႕ခဲ့သည္။ သည္လိုပင္ ေတြးလိုက္မိသည္။
    ေၾသာ္ ေဆးေက်ာင္းက စာ႐ူးေတြထဲမွာ ရထားေနာက္ျပန္စီးသူ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္မ်ား ရွိေပါလိမ့္မလဲေနာ္။

မသီတာ(စမ္းေခ်ာင္း)
၁၉၈၇ ခု၊ ေအာက္တိုဘာလ၊ ႐ႈမဝ မဂၢဇင္း

No comments:

Post a Comment